100 frågor (jag är också uttråkad)

1. vad heter du? matilda annie persson
2. vad kallas du? mestadels tiltan faktiskt, förutom matilda då
3. vad vill du bli kallad? tiltan är ett bra smeknamn.
4. födelsedatum? 25 oktober (suger)
5. stjärntecken? skorpion (äger)
6. lunar? ja, en gammal från 2002 som jag ej använder
7. msn? jo, men vem har inte?
8. helgon? naej
9. var bor du? ramlösa/hbg
10. vad har du för mobiltelefon? svart sony ericsson W595

11. har du en egen dator? mmja
12. vem är din/dina bästisar? har inga direkt, alla mina kompisar är bäzt, men pauline står mig nära
13. vad ska du göra i sommar? emmaboda fer sure <3<3 sen bara glassa och kankse utomlands
14. vad önskar du dig i julklapp? pengar, sen har jag redan fått min mobil av päronen
15. favoritfärg? beror på var färgen ska sitta
16. turnummer? nr 9
17. vad älskar du mest? jävlans mycket
18. intressen? n a d a
19. favorit band/artist? blandat som fan
20. favorit låt? just nu? circus med brittan tror jag ^^

21. namnsdag? 14 mars
22. vad skulle du vilja heta? matilda, är van vid det nu så
23. vad heter du på din msn just nu? tildyn » it's going to be legendary
24. hur många är online? 19 st
25. vem är din 15:onde online? jessica
26. vem har du blockat? bara en som jag inte känner
27. hur många grupper har du? 8 st, haha, normalt?
28. har du några olästa mejl på hotmail? ja, men bara 15 st
29. har du några nya kommentarer på bdb? naej, inte längre
30. i så fall hur många? ingen, duh

31. hur ser din drömkille ut? edward cullen är fettmajävlacpsnygg
32. beskriv ditt hår? mörkbrunt och långt
33. har du några piercingar/tatueringar? öron och navel, no tattoos
34. var skulle du vilja bo om du fick välja? typ usa, l.a
35. bor du i lägenhet eller villa? radhus
36. vilken färg är snyggast på kläder? jordnära färger typ
37. vad har du på dig? jeans och svart skjorta
38. har du något i håret just nu? hårspray
39. vad har du gjort idag? fixat mig, ätit frukost och handlat med mamma
40. vad ska du göra imorgon? slappa som vanligt tror jag, ladda upp mig inför jobbet

41. hur mår du just nu? helt okej, men jag har huvudvärk som fan
42. hur brukar du annars må? jag klagar inte
43. är du sjuk? nej, tror jag inte
44. har du ont någonstans? ja, i huvudet
45. har du gått till tandläkaren detta året? mm, några gånger, snart blir det dags igen, döh
46. har du några syskon? 2 storebrödrar
47. vad heter de isf? oscar och erik
48. vilket är ditt favorithusdjur? mina dogz och klimpen 
49. äter du ofta godis? ja, men jag har varit värre 
50. vilket är ditt favorit godis? sura och salta saker

51. vad är det finaste som finns? folk med stora hjärtan (bildligt talat)
52. vilken är din favoritdryck? hmm, mest vatten, te och cola
53. vilket är det favorit tvprogram? sjukt många, orkar inte
54. vilken är din favorit veckodag? fredag, ibl lördag
55. vem är din förebild? har ingen direkt 
56. vad är det bästa med dig? vet jag inte, jag är nog mest konstig, ni får säga vad ni tycker
57. har du några komplex? ja, det har nog alla typ
58. hatar du någon just nu? nej, men det finns några jag stör mig på
59. vem hatar du? ingen
60. har du kysst en apa? nope, men klappat, haha 

61. vilket husdjur skulle du vilja ha? jag har redan mina små sötnosar
62. är du allergisk mot något? är jag säkert
63. har du något nyss gb inlägg på bdb? ja, faktiskt
64. hur många bilder har du lagt ut? 2405 bilder, hoppsan-sa
65. vad har du valt för bild här ovan? ingen alls 
66. vilket band är det sämsta som finns? alla dansband 
67. är du kär? vet inte
68. i så fall i vem? ni vet redan 
69. vad är din civilstatus? singlus
70. är du cool? ja, cool som bara den 

71. är du homofob? absolutley not
72. är du medlem på någon mer sida än bdb? jopp
73. i så fall vilken/vilka? blogg typ, sen några andra cpsidor
74. vilket är det fulaste tjejnamnet? gerta
75. vilket är det fulaste killnamnet? åslög
76. har du varit hos frisören det här året? mmja
77. använder du nagellack? genomskinligt bara
78. har du persiener/gardinner på ditt rum? jopp
79. har du eget rum? yes
80. har du dubbelsäng? nope

81. har du en egen platt tv? nej men snart har jag
82. när flyttade du senast? har jag aldrig gjort
83. vilken stil har du? smälta in i mängden stil
84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? rob, dan, neil, rupert, mmm, massor med snyggingar
85. vilken kändistjej har snyggast kropp? vet inte, dom flesta har killer-bodies
86. vill du bli känd? ja, för skådespeleri
87. skulle du kunna tänka dig att bli prosituerad? sjääälvklart.... eller inte
88. har du hoppat studsmatta det här året? kommer inte ihåg
89. vilken är den godaste frukten? exotiska frukter
90. äter du grönsaker varje dag? nej, men skolans suger och här hemma har vi inte

91. dricker du så mycket vatten som man ska? tror jag nog
92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig? normalviktig
93. hur lång är du ungefär? 180 cm
94. är du nöjd med dig själv? man har bra och dåliga dagar
95. vad är du bra på? har aldrig listat ut det där, jag är sådär halvbra på det mesta, ibland urdålig
96. har du en egen hemsida? nope
97. är du medlem på din engelska bdb? nope
98. vad är klockan just nu? halv fyra
99. hur mycket väger du? 66kg, mm, jag vet.
100. är det jobbigt att svara på frågor? den nästsista var ja :(

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg du har! Kika gärna in på min också :)

2008-12-21 @ 10:45:54
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0