Fredag/Lördag

Godkväll på er! Sitter här nybadad i en mysig och rosa morgonrock. Idag var det sista dagen i skolan, vilket betyder JULLOV <3 Enormt underbart. Underhållningen idag var mycket bättre än igår. Efter aulan kollade vi på Nightmare Before Christmas, en riktigt dålig film om ni frågar mig. Sen åkte jag hem, städade, duschade av mig snabbt och fixade mig. Sen väntade jag lite, efter det åkte vi till S/Svea och åt julbord, gillar inte julmat så mycket, men köttbullar, prinskorvar, lax och lite julskinka. Blev väldigt mätt och sen stack alla hem och spelade När och Fjärran. Jag sög enormt. Jag kände mig som en passiv spelare och när folket började bege sig till Felix stack jag också dit. Fick reda på att vi skulle bada, så satt där i bh och ett par skitstora badshorts. Tio stycken trängde sig där i jaccuzzin och vattnet rann över. Sen stack jag hem, så ni vet, hehe. Nu sitter jag här, en aning trött och så. Så nattinatti på er.



Kommentarer
Postat av: natalie dahlström

"sen stack jag hem.. så ni vet" xD¨

hahahha

2008-12-20 @ 01:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0