Lugn helg

Man kan ju lugnt säga att helgen har varit lugn. Igår skulle jag va med Natalie, men jag var så seg hela dagen att när allt till sist kom till kritan, så orkade jag inte. Jag somnade också i någon timme. Vi som skulle solat, men det blir i veckan istället. Idag var dagen i princip lika seg, men jag var inte så seg som igår. Vid femtiden tog jag på mig och gick iväg och träffade Pauline, vi stack som vanligt till Willys. Jag köpte tacco-chips och salsadip, också lite lösgodis. Jag åt allt det där till Harry Potter 5, gott, men mättande. Nu känns det som jag aldrig vill äta det igen. Har blivit mycket HP i helgen, kanal 5 kör ju lite av ett HP-marathon, så jag har sett tvåan två gånger och femman en gång. Tror även jag såg fyran för ett litet tag sedan. Jag har också försökt hitta Twilight att ladda hem, men nästan alla är screeners vilket suger. Har hellre DVDrip. Så om någon har hittat en bra download, säg till mig och skicka länken, så blir jag glader. Nej, nu ska jag gå på toa, kolla på Scrubs och läsa på ett prov lite.


Kommentarer
Postat av: louice,

Det finns nog ingen superbra version av Twilight än. Men jag har en som är okej, den duger liksom. Men jag måste också försöka hitta en ny för lite fattas av kysscenen. :(

2008-12-15 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0