Lussevaka

Jag var hemma hos My sen nio, vi var inom City Gross innan vetni. Jag och Natalie delade på en halv Mintu, sen vi blev lite packade, men bara lite. Det blev en del Sing Star och min hals kommer nog vara lite jobbig imorgon. Alla blev så himla trötta kring två så vi stack hem. Känner nu att jag hade aldrig pallat vara uppe hela natten, kanske om man sovit till tolv på dagen, men jag vaknade kl halv sju idag, så nejtack. Men det var en trevlig Lussevaka så länge det varade. I slutet kollade vi på Musse Pigg och så sa allt stopp, så himla trött jag blev. Men snart ska jag kolla på Xena i 20 minuter, sen blir det film som jag säkert kommer somna till.

Imorgon ska jag ut med hundarna kl tolv, Danne kanske hänger med, hoppas nästan det för det är så tråkigt att vara ute en timme med dom ensam. Sen ska jag sola med Natalie och hänga med henne på kvällen. På söndag blir det att umgås med Pauline. Tackar för det, för förra helgen var dundertråkig, satt hemma och gjorde nada 24/7 då. Nejmen, typ... God Natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0