Måndag

Hemma! Skönt är det, skoldagen har varit seg och jag ville bara hem. Efter skolan stack jag och Emma till kullagatan. Där köpte jag julklapp till mamma och halv Paulines present. Jag köpte även 4 lusskatter, så det ska jag mysa med halv sju när Two And A Half Men börjar, ska även äta lite pepparkakor och göar te. Måste berätta en extremt äcklig grej jag drömde, urk, jag drömde att han där Alan i Two And A Half Men (Alltså det töntiga brodern), ville ha sex med mig och juckade på mig och sånt. Haha, så äckligt det var. Men kul såhär i efterhand. Usch!  Kommer säkert bli äcklad när jag kollar på programmet.

Förra veckan när jag skulle ladda hem HIMYM och TAAHM, de nyaste avsnitten, så hade dom visst inte sändits i USA. Dom är cp, dom gör så ibland att dom hoppas över en vecka med att sända. Så jag får hoppas dom ligger uppe imorgonbitti.

På onsdag ska jag se Twilight, gud, längtar som fan. Alla säger att den är jättebra och jag har velat se den ända sen jag hörde talas om den (Typ september), men jag har inte haft ekonomin till det då.


Kommentarer
Postat av: louice,

HAHAHAH, men Alan är ju sexig? :D

Haha!

2008-12-08 @ 17:54:20
Postat av: Matilda

Jo, eller hur? xD Världens sexbomb och han har ju så extremt snygga kläder, du vet.. rutig skjorta och byxorna i armhålorna :P

2008-12-08 @ 23:31:44
URL: http://maatildus.blogg.se/
Postat av: louice,

Haha, du borde satsa! xD

2008-12-09 @ 17:04:07
Postat av: lia

HHAHAHHAHAHHA

din dröm var ju skit skoj, kan se det framför mig. hahahahha ;D

2008-12-09 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0