Onsdag

Idag var det sista skoldagen, bara två slappedagar kvar nu, så jävla skönt. Jag var hemma hos Pauline nyligen, firade henne med hennes mamma, och två andra. Hennes mamma sa att en hade tackat nej till jobb hos henne, så jag ska få arbeta där några dagar. Lär väl tjäna ihop runt 2000 om jag arbetar snabbt. Jag åt lite chips tidigare idag, och där åt jag en lussebulle och lite cheesecake plus julmust. Herrejävlar vad jag börja må illa sen, det riktigt vattnades i munnen på mig, så som det gör när man ska spy. Jag pallade ej trycken och begav mig hem, en av mina värsta vandringar från Pauline. Men allting löste sig med ett toalettbesök när jag kom hem, nu mår jag lite illa, men inte så värst.

Imorgon är det Mediagalan, ohyes. Jag kommer vara helt svartklädd, möjligt att jag ska ha en mörkgrå kofta. Annars blir det, svarta stövlar, svarta strumpbyxor, svart midjekjol och svart sidenskjorta. Typ begravning eller något. Jag är sjukt trött nu, så sängen kallar på mig.


Kommentarer
Postat av: angee

MORE BLACK POWER TO THE PEOPLE! :D

du kommer vara phettsnigg! :D

2008-12-18 @ 08:06:05
URL: http://angeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0