Onsdag

Idag är det julafton och det känns inte alls som det. Vaknade hemma hos Pauline, sen gick jag till Erik och sen åkte vi till mormor där vi träffade mamma. Jag tycker verkligen jättesynd om mormor, hon är 91 år gammal nu. När vi var där visste hon inte att det var vi, hon hittade på en massa grejor och pratade om sina döda släktingar och kompisar som om dom levde. Visst, det låter kul när hon hittar på konstiga grejor, men egentligen är det för sorligt. Önskar att man kunde hoppa tillbaka i tiden då hon var frisk och visste vem man var. Hon har ju blivit ännu värre sen lunginflammationen, nej usch nej.

Snart ska pappa på jobb och mamma är iväg hos Ingela på typ jul-lunch. När hon kommer hem ska vi börja laga oxfilé med klyftpotatis, mm, mycket godare än julmat. Efter att vi har ätit ska jag till Paulines pappa i Gta (hehe). Jahopp.

Jag önskar inte er en god jul, för julen är inte god.


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning



kramar :D <3

2008-12-26 @ 18:33:45
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0