Retro

Åhgud, idag har jag bara ätit två mackor och pyttelite lunch i skolan. Åt seanst elva och nu är skithungrig, väntar bara på att mamma ska komma hem och sen kan vi äta. Jag har fixat mig nu, har en ny midjekjol som jag ska ha ikväll. För om någon timme kommer Johanna och vi ska vara hemma hos mig ett tag. Sen beger vi oss till Knutan, därifrån ska vi tura och dricka lite innan vi ska till Retro och dansa hela natten lång. Tråkigt att det bara blev vi, men ibland är folk lite tråkiga och ibland kan dom inte. Tråkigt tycker jag, man kan faktiskt göra ett skitställe som Retro till något bra om man bara släpper loss.

Nej, men nu ska jag gå ner och lämna dammsugaren och lite annat skit. Har städat mitt rum som fasiken idag. Allt utom lådorna. Annars har jag tagit bort lite på väggarna, dammsugat upp varenda liten dammråtta och torkat bort allt ingnodd skit på möblerna. Voilá, det blev finelingmang.


Kommentarer
Postat av: louice,

Haha, jag är inte den som inte släpper loss och inte ens då är Retro kul. Men det är okej ibland. Hoppas ni har skoj i alla fall! <3

2008-12-05 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0