Seg dag

Kom hem från Retro vid tjugo i tre igår, men somnade inte förräns halv fyra. Det var en nykter kväll, typ, drack bara någon alkoläsk. Men ganska intressant att se Retro från ett nyktert perspektiv, haha. Vaknade sen halv tio idag efter en dålig sömn, sex timmar oroligt. Så hela dagen idag har varit så himla tröttsam, har varit nära på att somna x antal gånger. Min kusin Emely, fabror Andy och faster Susanne var här. Dom kom halv elva typ, så åt jag frukost då. Sen åt vi middag vid ett igen. Klockan fyra åkte vi iväg till min bror hans flickvän Suss, dom flyttade ju för en vecka sedan till Högaborg. Det märks inte att dom bott där en vecka, dom har kommit en bit även om kök och badrum ska renoveras.

Släkten stack hem vid åtta idag, sen kollade jag på Harry Potter. Efter många om och men bestämde jag mig för att se fyran, den är bäst enligt mig, eller den ligger på delad plats med femman. Längtar oehört tills sexan kommer ut! Åeh, varför skulle den skjutas upp ett halvår? Ja, nu är jag skittrött, så det blir tv tills mina ögon klibbar ihop, mm, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0