Tisdag

Idag fick jag sluta skolan två timmar tidigare för att jag gjorde klart multimedian, mycket bra. Jag kom hem och slappade tills klockan blev halv sex, så tittade jag på två nedladddningar. Sen var jag så himla trött, så jag lade mig ner i sängen och somnade, vaknade klockan tio, för en halvtimme sen alltså. Snart ska jag ut med hundarna, orkar inte gå ut i kylan.

Jag vet heller inte om jag typ gör något fel i skolan, för det känns som om jag är någon jävla måltavla för nästan alla. Allt jag säger känns fel, för då ska jag hela tiden bli hackad på. Jag säger inte att alla gör det, men jag blir en aning ledsen på att det inte kan gå en dag utan att jag får någon elak kommentar. Det är liksom bara jag som får dom, visst kan det vara på skoj, men ibland är det fett svårt att förstå. Jaja, nu ska jag sluta klaga.


Kommentarer
Postat av: angee

du är inte ensam om det längst ner du skrev..

jag hoppas verkligen inte att jag är en utav dom som ger dig dåliga kommentarer.. det är inte min mening isåfall :( <3

2008-12-17 @ 20:11:34
URL: http://angeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0