Torsdag

Haj! Sitter här på mitt stökiga rum, i världens mysigaste kläder (stor t-shirt, leggins och stickade mys-strumpor). Japp, mitt rum är fetestökigt just nu, försökte fota lite, men det är inte lätt med cam. Så ni får er en titt på en utav mina klädhögar och lite disk.

Nog om det. Idag var det som sagt mediegala, vad finns det att säga om den? Den var bra, men jag hade förväntat mig lite bättre underhållning. Det bästa var nog snopp-pianisterna, haha. Två killar spelade på en flygel med sina pillesnoppar, japp. Mm, sen vann inte Ronja och Johanna, men jag tyckte iallafall att deras bidrag var skitsnöggt gjorda.

Efter det mötte jag upp Mysis och Lia i stan, sen åkte vi till Väla. Jag försökte hitta julklapp till Pauline, men hittade inget. Nu vet jag vad jag ska köpa till henne, simplet, men jag vet att jag hade blivit glad om jag fick det.

Sen kom jag hem och slappade, somnade till i en timme, men var typ halvvaken ändå. Imorgon är det julavslutning och det är lov som gäller då. Även om jag ska jobba så får jag ganska så mycket ledig tid, jobbar bara två dagar nästa vecka. Imorgon blir det också julbord med familjen plus brorsornas flickvänner på S/Svea, det ska väl bli mysigt. Kanske blir att jag umgås med någon framåt kvällen.


Lite av mitt stökpökrum.


Kommentarer
Postat av: louice,

vi kanske kan göra något några stycken, eller bara du och jag om ingen annan kan. ;D

2008-12-19 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0